Saturday, March 22, 2008

我的小小紅蘋果



心情平復不少,
其實我很愛的人也很愛我。
我很幸福。我應該別無所求。
只是偶爾想起還是會掉淚。
這是一個很難過的三月。


4 comments:

Unknown said...

Oh, it's definitely cool!!

小女生 said...

yes definitely. and a handsome guy from italy sent it to me :)

Anonymous said...

SO sweet :p

小女生 said...

henrypatrick,
as usual :P