Friday, June 19, 2009

~~主人~~












主人~~歡迎你番屋企呀主人~~
主人~~有咩需要記住要吩咐僕人呀!~~

女僕:主人~~你要飲咩呀主人?
好事之徒M: 我要杯黑色騎士!
女僕:係,主人要一杯 黑色騎士。
好事之徒K: eee...黑色騎士咁leung, 我要杯白色騎士
女僕:係,主人要一杯 白色騎士。
好事之徒E:我…我要杯「當正太遇上蘿莉」
女僕:係,主人要一杯 「當正太遇上蘿莉」。
好事之徒M:我仲要一個「女僕雞扒蛋包飯」
女僕:係,主人要一個「女僕雞扒蛋包飯」。

女僕:邊位主人要「當蘿莉遇上正太」呀?
好事之徒M & K: 唔係蘿莉遇上正太呀!係正太遇上蘿莉!
女僕:係,知道,主人!我會好好背熟我地個menu o架啦!
慢慢享用啦!主人~~

好萌好萌又有點色的女僕cafe,女僕很可愛,那是意料之外。日本的kawaii情色文化,的確是電車男的溫柔鄉。如果我是男的,有點電車又有點宅,我想我會天天去。相比夜總會的假惺惺,女僕cafe的溫柔就顯得夢幻,是一個fantasy, 彷彿每一刻都可以愛上那些少女。當任何事情加了「愛情」的原素,即便是色情,也只是軟性的。


香港maid date,女僕像全轉了人。

No comments: